Krasta īpašums SIA
pakalpojumu iegādes noteikumi
1. Termini un noteikumu spēkā stāšanās
1.1. Noteikumi ir spēkā starp personu (turpmāk – Klients) un tīmekļvietnes www.krastapirts.lv (turpmāk – Vietne) īpašnieku Krasta īpašums SIA, vienotais reģistrācijas numurs: 40003739801, juridiskā adrese/ faktiskā adrese: Krasta ielā 79, Rīgā, LV-1003, Latvijā, tālruņa nr.: +371 29493777; e-pasta adrese: info@krastapirts.lv (turpmāk – Komplekss) par tiesiskajām attiecībām, iegādājoties pakalpojumus, izmantojot Vietni.
1.2. Iegādājoties pakalpojumus caur Vietni, papildus šiem noteikumiem spēkā ir arī Latvijas Republikas normatīvie akti.
1.3. Visi naudas pārskaitījumi tiešsaistes rezervēšanas sistēmā ir jāveic personai, kas ir sasniegusi 18 gadu vecumu. Ja naudas pārskaitījumu būs veikusi persona, kas ir jaunāka par 18 gadiem, par šo transakciju atbildību uzņemas persona, kurai pieder izmantotais bankas konts vai bankas maksājumu karte.
2. Cena
2.1. Visas cenas ir norādītas EUR un ietver rezervācijas brīdī spēkā esošos nodokļus un nodevas, kurus ir noteikusi Latvijas Republika vai pašvaldība, kuras teritorijā atrodas Komplekss.
2.2. Vietnē publicēta izvēlētās cenas informācija un tai saistošie noteikumi. Darījuma apstiprināšana vienlaikus nozīmē apliecinājumu, ka Klients iepazinies ar cenas informāciju un noteikumiem.
3. Preces vai pakalpojuma iegāde. Apstiprinājums.
3.1. Veicot Vietnē pakalpojuma iegādi, Klients norāda visu Vietnē pieprasīto informāciju, kā arī pakalpojuma izmantošanas datumus. Dati tiek apstrādāti atbilstoši Privātuma politikai, kura tiek publicēta Vietnē.
3.2. Pakalpojuma iegāde tiek apstiprināta pēc tam, kad Klients saņēmis e-pasta adresē pakalpojuma rezervācijas apstiprinājumu.
4. Rezervācijas, izmaiņu veikšana, naudas atgriešana
4.1. Ja rezervācijas tiek atcelta 11 un vairāk dienas pirms ierašanās iemaksātā naudas summa tiek pilnībā atmaksāta.
4.2. Ja rezervācijas tiek atcelta no 6 līdz 10 dienām pirms ierašanās no iemaksātās naudas summas tiek ieturēti 50%.
4.3. Ja rezervācijas tiek atcelta 5 dienu laikā pirms ierašanās iemaksātā naudas summa netiek atmaksāta.
4.4. Pakalpojuma atcelšanas, izmaiņu veikšanas veicami nosūtot e-pastu Kompleksam (info@krastapirts.lv)
4.5. Vietnē nopirkti pakalpojumi ir spēkā tikai Klienta izvēlētajos pakalpojuma rezervācijas datumos. Tie nevar tikt mainīti vai neizmantošanas gadījumā, nevar tikt atgriezta iemaksātā summa, ja pakalpojuma iegādes noteikumos nav noteikts citādi.
4.6 Lai veiktu izmaiņas pakalpojuma iegādē, jāatceļ iepriekš veiktā iegāde Vietnē, un jāveic jauna iegāde Vietnē, ņemot vērā, ka pakalpojuma pieejamība un cenas citos datumos var atšķirties.
5. Konfidencialitāte
5.1. Visa personas datu informācija, kas izmantota, veicot pakalpojuma iegādi Vietnē, ir konfidenciāla, un uz to attiecas visi personu datu aizsardzības normatīvie akti. Klienta datu apstrāde notiek saskaņā ar Kompleksa Privātuma politiku, kas tiek publicēta Vietnē.
5.2. Bankas karšu dati tiek droši glabāti atbilstoši PCI (maksājumu karšu nozares drošības standarts) noteiktajām prasībām.
6. Kompleksa pienākumi pret Klientiem
6.1. Ja pēc izmitināšanas pakalpojuma iegādes apstiprinājuma uz e-pastu saņemšanas izrādās, ka Komplekss nespēj Klientam piešķirt rezervēto numuru, Kompleksam ir pienākums bez papildus samaksas piedāvāt līdzīga līmeņa izmitināšanu netālu esošā viesnīcā.
7. Klientu pienākumi pret Kompleksu
7.1. Klientu pienākums ir ievērot Kompleksa iekšējās kārtības noteikumus. Iekšējas kārtības noteikumi tiek publicēti Vietnē.
7.2. Klientu pienākums ir pirms došanās prom no Kompleksa, pilnībā norēķināties par visiem tajā saņemtajām precēm un pakalpojumiem.
7.3. Klientu pienākums ir normatīvos aktos paredzētā kārtībā Kompleksam apliecināt savu personas informāciju.
7.4. Autostāvvieta Klientiem ir bez maksas norādītajā stāvvietas teritorijā pie Kompleksa galvenās ieejas un Kompleksa pagalmā. Ierobežoto autostāvvietu skaita dēļ pieejamība nevar tikt garantēta.
8. Papildus/Dažādi
8.1. Visas neskaidrības un sūdzības par pakalpojumu iegādi starp Klientu un Kompleksu risināmas sarunu ceļā. Nevienošanās gadījumā Klientam ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā. Sūdzību un jautājumu gadījumā, kas nav aprakstīti šajos noteikumos, izmantojami Latvijas Republikas normatīvie akti.
8.2. Par Klienta saņemtām precēm vai pakalpojumiem un šo noteikumu neievērošanas līgumsodiem – parādiem, Komplekss parāda piedziņu var nodot parāda atgūšanas pakalpojuma sniedzējiem.